|
Народне пісенне мистецтво
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «НАРОДНЕ ПІСЕННЕ МИСТЕЦТВО»
9 КЛАСІВ
Проспівати дві пісні: одну – повільну, наспівного характеру, другу – жваву (бажано виконувати українські народні пісні, твори композиторів – класиків, сучасних композиторів і пісні шкільного репертуару);
- повторити за екзаменатором ритмічні малюнки з поступовим ускладненням;
- визначити на слух кількість звуків, зіграних екзаменатором на фортепіано;
- проспівати окремі музичні звуки, музичні фрази, мелодії, зіграні на інструменті;
- обґрунтувати свій вибір професії (бажання стати співаком - солістом, співаком хору, керівником хорового колективу).
- відповісти на питання з художньої культури (в обсязі шкільної програми).
Критерії оцінювання
Перевірка вокально-музичних даних:
- голосові дані – чистота інтонування звуків, взятих на музичному інструменті (або з голосу);
- відчуття ритму – точність відтворення запропонованих ритмічних малюнків;
- музичний слух – правильність визначення на слух кількості звуків, які одночасно звучать на інструменті, вміння послідовно відтворити їх голосом;
- музична пам’ять – точність повторення голосом запропонованих музичних фраз та ритмічних малюнків, чистота інтонування.
Виконання двох вокальних творів:
- чистота інтонування, чіткість дикції;
- якість характерних ознак голосу (тембр, сила, діапазон);
- вміння створити художній образ.
- дати точну відповідь на питання з художньої культури.
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «НАРОДНЕ ПІСЕННЕ МИСТЕЦТВО»
11 КЛАСІВ
Загальні критерії оцінювання
виступу абітурієнта
|
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Абітурієнт виконує музичні твори, що за складністю відповідають або перевищують програмні вимоги. Абітурієнту притаманні артистизм та дар емоційного впливу на слухача, інтонаційна стабільність та яскраві вокальні дані.
|
Високий
|
12
|
200
|
Абітурієнт артистично та впевнено тримається на сцені, емоційно розкутий; має високий рівень творчого самовираження. Демонструє високий технічний рівень, оперування стильовими ознаками творів. Форма виступу якісна і досконала. Музична пам'ять та інтонація на високому рівні, яскраві вокальні дані .
|
11
|
199-192
|
Абітурієнт виконує твори, що за складністю відповідають вступним вимогам. Комплексно і впевнено використовує набуті уміння та навички формоутворення, оперує засобами виконавської та музичної виразності (вміле фразування, чистота інтонування, виразна артикуляція). Артистично тримається на сцені; емоційно розкутий, має високий рівень творчого самовираження. Музична пам'ять на високому рівні, всі відповіді дає в швидкому темпі.
|
10
|
191-185
|
Абітурієнт виконує програму згідно вимог, стабільно, емоційно розкуто, демонструє певні навички та уміння, але не має достатнього професійного та виконавського комплексу. Абітурієнт має широкий діапазон, але допускає несуттєві неточності при виконанні вокального твору. Музична та ритмічна пам'ять абітурієнта на достатньо високому рівні.
|
Достатній
|
9
|
184-178
|
Абітурієнт виконує програму згідно вимог, стабільно, емоційно. Демонструє певні навички та уміння. Володіє повним спектром засобів виконавської виразності, але не виявляє яскравих інтерпретаторських якостей. У виконанні відчувається невпевненість при реалізації стилістичних уявлень, допускає неточності при інтонуванні.
|
8
|
177-171
|
Абітурієнт виконує програму згідно програмних вимог, стабільно. Демонструє певні навички та уміння, але в наявності обмежені виконавські можливості, погрішності володіння стильовими ознаками твору, недоліки розвитку музичного мислення, середній діапазон співочого голосу, фальшиве інтонування.
|
7
|
170-164
|
Програма за рівнем складності відповідає вимогам. Абітурієнт тримається на сцені досить впевнено, має приємний тембр голосу, демонструє певні навички та уміння, але форма виступу нестабільна, невеликий діапазон, фальшиве інтонування. Абітурієнт демонструє середній рівень розвитку музичної та ритмічної пам'яті.
|
Середній
|
6
|
163-157
|
Програма виступу за рівнем складності відповідає вимогам. Але абітурієнт тримається на сцені невпевнено, помітними є погрішності виконання творів. Допускаються помилки при інтонуванні.
|
5
|
156-150
|
Абітурієнт демонструє певні професійні навички, програма за рівнем відповідає вимогам. Помітними є недоліки звуковидобування. Абітурієнт емоційно скутий, фальшиво інтонує, має невеликий діапазон.
|
4
|
149-140
|
Абітурієнт не демонструє належної форми виконання програми та необхідних виконавських навичок для її втілення, має невеликий діапазон, фальшиво інтонує.
|
Початковий
|
3
|
139-136
|
Абітурієнт має обмежені музичні та виконавські здібності, відсутні елементарні технічні та вокально-інтонаційні навички. Творче мислення не розвинуте. Завдання з перевірки музичної та ритмічної пам’яті, виконує частково, на низькому рівні.
|
2
|
135-129
|
Абітурієнт неспроможний виконати програму напам’ять,
обирає невірний темп, порушує інтонаційну чистоту, не здатний виконати завдання з перевірки музичної та ритмічної пам’яті.
|
1
|
128-122
|
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Календар
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|