Субота, 23.09.2017, 03:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Вітаємо на сторінці Житомирського коледжу культури і мистецтв імені Івана Огієнка

Духові інструменти

 

 

 

 

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
 НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «НАРОДНЕ ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО»
(ДУХОВІ ІНСТРУМЕНТИ)

9 КЛАСІВ

  • Для абітурієнтів з музичною підготовкою зіграти 2-3 різнохарактерні п’єси на одному з музичних інструментів (трубі, тромбоні, саксофоні, кларнеті, флейті, ударному інструменті тощо).
  • Відтворити нескладні ритмічні малюнки з поступовим ускладненням.
  • Повторити за екзаменатором запропоновані окремі музичні звуки, музичні фрази, мелодії.
  •  Проспівати підготовлену пісню (за вибором абітурієнта).
  • Під час співбесіди обґрунтувати свій вибір професії (гра на інструменті, бажання грати в оркестрі, прагнення стати керівником музичного колективу).
  • Відповісти на питання з художньої культури (в обсязі шкільної програми).

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Перевірка музичних даних:

  • музична пам’ять – чистота інтонування окремих музичних звуків, коротких не складних мелодій, виконаних на фортепіано (чи з голосу);
  • відчуття ритму – точність відтворення запропонованих ритмічних малюнків;
  • музичний слух – правильність визначення на слух кількості звуків, які одночасно звучать на інструменті. Вміння послідовно відтворити їх голосом.

Виконання двох творів:

  • правильність виконання нотного тексту;
  • рівень володіння виконавською технікою;
  • вміння створити художній образ.
  • дати точну відповідь на питання з художньої культури.

Примітка: абітурієнти, які не мають початкової музичної освіти чи музичної підготовки мають право брати участь у вступних іспитах. Оцінка виставляється за результатами перевірки музичних здібностей (музичний слух, відчуття ритму, музична пам’ять).


 

 

 

 

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «НАРОДНЕ ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО»
(ДУХОВІ ІНСТРУМЕНТИ)

11 КЛАСІВ

Загальні критерії оцінювання
виступу абітурієнта

Рівні навчальних досягнень

Бали

Абітурієнт виконує музичні твори, що за складністю відповідають або перевищують програмні вимоги. Абітурієнту притаманні артистизм та дар емоційного впливу на слухача, інтонаційна стабільність.

Високий

12

200

Абітурієнт артистично та впевнено тримається на сцені, емоційно розкутий; має високий рівень творчого самовираження. Демонструє високий технічний рівень, оперування стильовими ознаками творів. Форма виступу якісна і досконала. Музична пам'ять та інтонація на високому рівні.

11

199-192

Абітурієнт виконує твори, що за складністю відповідають вступним вимогам. Комплексно і впевнено використовує набуті уміння та навички формоутворення, оперує засобами виконавської та музичної виразності (вміле фразування, чистота інтонування, виразна артикуляція, штрихова техніка). Артистично тримається на сцені; емоційно розкутий, має високий рівень творчого самовираження. Музична пам'ять на високому рівні, всі відповіді дає в швидкому темпі, але допускає незначні помилки.

10

191-185

Абітурієнт виконує програму згідно вимог, стабільно, емоційно розкуто, демонструє певні навички та уміння, але не має достатнього професійного та виконавського комплексу. Допускає несуттєві неточності при виконанні. Музична та ритмічна пам'ять абітурієнта на достатньо високому рівні.

Достатній

9

184-178

Абітурієнт виконує програму згідно вимог, стабільно, емоційно. Демонструє певні навички та уміння. Володіє повним спектром засобів виконавської виразності, але не виявляє яскравих інтерпретаторських якостей. У виконанні відчувається невпевненість при реалізації стилістичних уявлень. Абітурієнт допускає неточності при інтонуванні.

8

177-171

Абітурієнт виконує програму згідно програмних вимог, стабільно. Демонструє певні навички та уміння, але в наявності обмежені виконавські можливості, погрішності володіння стильовими ознаками твору, недоліки розвитку музичного мислення. Фальшиве інтонування, незначні помилки.

7

170-164

Програма за рівнем складності відповідає вимогам. Абітурієнт тримається на сцені досить впевнено,  демонструє певні навички та уміння, але форма виступу нестабільна. Абітурієнт має слабко сформований апарат, невеликий діапазон, фальшиве інтонування та помилки при відтворенні твору. Абітурієнт демонструє середній рівень розвитку музичної та ритмічної пам'яті.

Середній

6

163-157

Програма виступу за рівнем складності відповідає вимогам. Але абітурієнт тримається на сцені невпевнено, помітними є погрішності виконання творів. Допускаються помилки при інтонуванні.

5

156-150

Абітурієнт демонструє певні професійні навички, програма за рівнем відповідає вимогам. Помітними є  недоліки звуковидобування, реалізації форми творів. Абітурієнт емоційно скутий, фальшиво інтонує. Має невеликий діапазон, дуже часто допускає помилки.

4

149-140

Абітурієнт не демонструє належної форми виконання програми та необхідних виконавських навичок для її втілення, виступ аварійний. Абітурієнт має невеликий діапазон, фальшиво інтонує, допускає суттєві помилки.

Початковий

3

139-136

Абітурієнт має обмежені музичні та виконавські здібності, відсутні елементарні технічні навички. Творче мислення не розвинуте, форма виступу аварійна. Завдання з перевірки музичної та ритмічної пам’яті виконує частково на низькому рівні.

2

135-129

Абітурієнт неспроможний виконати програму напам’ять, обирає невірний темп, порушує інтонаційну чистоту, не здатний виконати завдання з перевірки музичної та ритмічної пам’яті. Має слабкий амбушюрний апарат.

1

128-122

Меню сайта
Новини
Пошук
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Соціальні мережі
Слайдшоу