|
Народні інструменти
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «НАРОДНЕ ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО»
(НАРОДНІ ІНСТРУМЕНТИ)
9 КЛАСІВ
Для абітурієнтів з музичною підготовкою іграти 2-3 різнохарактерні п’єси на одному з музичних інструментів (баяні, бандурі, акордеоні, гітарі, домрі, балалайці);
- відтворити нескладні ритмічні малюнки з поступовим ускладненням;
- повторити за екзаменатором запропоновані окремі музичні звуки, музичні фрази, мелодії;
- відповісти на питання з художньої культури (в обсязі шкільної програми).
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
Перевірка музичних даних:
- музична пам’ять – чистота інтонування окремих музичних звуків, коротких нескладних мелодій, виконаних на фортепіано (чи з голосу);
- відчуття ритму – точність відтворення запропонованих ритмічних малюнків;
- музичний слух – правильність визначення на слух кількості звуків, які одночасно звучать на інструменті, вміння послідовно відтворити їх голосом.
Виконання двох творів:
- правильність виконання нотного тексту;
- рівень володіння виконавською технікою;
- вміння створити художній образ;
- дати точну відповідь на питання з художньої культури.
Примітка: абітурієнти, які не мають початкової музичної освіти чи музичної підготовки мають право брати участь у вступних іспитах. Оцінка виставляється за результатами перевірки музичних здібностей (музичний слух, відчуття ритму, музична пам’ять).
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «НАРОДНЕ ІНСТРУМЕНТАЛЬНЕ МИСТЕЦТВО»
(НАРОДНІ ІНСТРУМЕНТИ)
11 КЛАСІВ
Загальні критерії оцінювання
виступу абітурієнта
|
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Абітурієнт виконує музичні твори, що за складністю відповідають або перевищують програмні вимоги. Абітурієнту притаманні артистизм та дар емоційного впливу на слухача.
|
Високий
|
12
|
200
|
Абітурієнт артистично та впевнено тримається на сцені, емоційно розкутий; має високий рівень творчого самовираження. Демонструє високий технічний рівень, оперування стильовими ознаками творів. Форма виступу якісна і досконала.
|
11
|
199-192
|
Абітурієнт виконує твори, що за складністю відповідають вступним вимогам. Комплексно і впевнено використовує набуті уміння та навички формоутворення, оперує засобами виконавської та музичної виразності (вміле фразування, чистота інтонування, виразна артикуляція, штрихова техніка). Артистично тримається на сцені; емоційно розкутий, має високий рівень творчого самовираження.
|
10
|
191-185
|
Абітурієнт виконує програму згідно вимог, стабільно, емоційно розкуто, демонструє певні навички та уміння, але не має достатнього професійного та виконавського комплексу. Музична та ритмічна пам'ять абітурієнта на достатньо високому рівні.
|
Достатній
|
9
|
184-178
|
Абітурієнт виконує програму згідно вимог, стабільно, емоційно. Демонструє певні навички та уміння. У виконанні відчувається невпевненість при реалізації стилістичних уявлень.
|
8
|
177-171
|
Абітурієнт виконує програму згідно програмних вимог, стабільно. Демонструє певні навички та уміння, але в наявності обмежені виконавські можливості, погрішності володіння стильовими ознаками твору, недоліки розвитку музичного мислення.
|
7
|
170-164
|
Програма за рівнем складності відповідає вимогам. Абітурієнт тримається на сцені досить впевнено, демонструє певні навички та уміння, але форма виступу нестабільна. Абітурієнт демонструє середній рівень розвитку музичної та ритмічної пам'яті.
|
Середній
|
6
|
163-157
|
Програма виступу за рівнем складності відповідає вимогам. Але абітурієнт тримається на сцені невпевнено, помітними є погрішності виконання творів..
|
5
|
156-150
|
Абітурієнт демонструє певні професійні навички, програма за рівнем відповідає вимогам. Помітними є недоліки реалізації форми творів. Абітурієнт емоційно скутий.
|
4
|
149-140
|
Абітурієнт не демонструє належної форми виконання програми та необхідних виконавських навичок для її втілення, виступ аварійний.
|
Початковий
|
3
|
139-136
|
Абітурієнт має обмежені музичні та виконавські здібності, відсутні елементарні технічні навички Творче мислення не розвинуте, форма виступу аварійна. Завдання з перевірки музичної та ритмічної пам’яті виконує частково, на низькому рівні.
|
2
|
135-129
|
Абітурієнт неспроможний виконати програму напам’ять, обирає невірний темп,
не здатний виконати завдання з перевірки музичної та ритмічної пам’яті.
|
1
|
128-122
|
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Календар
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|