Субота, 23.09.2017, 03:11
Вітаю Вас Гість | RSS

Вітаємо на сторінці Житомирського коледжу культури і мистецтв імені Івана Огієнка

Видовищно-театралізовані заходи

 

 

 

 

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «ВИДОВИЩНО-ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ЗАХОДИ»

9 КЛАСІВ

Екзамен зі спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи» складається з творчого конкурсу та співбесіди.

Метою вступного випробування є виявлення у абітурієнтів творчих можливостей оволодівати основною професійною освітньою програмою зі спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності», спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи».

Для творчого конкурсу абітурієнт повинен:

  • виявлення творчих можливостей абітурієнта (прочитати напам’ять вірш, байку, уривок з прози)
  • виконати сценічний етюд.
  • відповісти на питання з художньої культури (в обсязі шкільної програми).

При співбесіді абітурієнт повинен виявити знання з питань теорії та історії театрального мистецтва, історії українських свят і обрядів, історії розвитку видовищно-театралізованих заходів, творів української та світової драматургії.

Основні завдання вступного випробування:

  • літературні твори виконуються на пам'ять і відрізняються один від одного змістом і жанром, що дає можливість екзаменаторам об'єктивно виявити здібності абітурієнта і зрозуміти його творчий діапазон;
  • вибрані для творчого конкурсу твори мають бути невеликими за розміром;
  • Виконання сценічного етюду можу бути як домашнім завданням, тобто придуманим заздалегідь, так і на запропоновану тему екзаменаторами під час творчого конкурсу.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

  • здібність розкривати основну думку літературного твору через емоційно-образне рішення і систему виражальних засобів;
  • виразність інтонування, присутність «бачення», уміння змінювати голосові характеристики в залежності від задач або образу;
  • фізична пластичність, відчуття ритму, виразність жесту, пластики і міміки, уміння створити образ пластичного, імпровізаційність;
  • уміння побудови дії на сцені, точність виконання акторської задачі, можливість акторської імпровізації, органічне відчуття себе у запропонованих обставинах, точне виконання оцінки на подію, логіка дії на сцені, яка передає основний смисл етюду;
  • загальнокультурний рівень: рівень зовнішньої культури, широта світогляду у галузі культури і мистецтва, обізнаність у найбільш актуальних питаннях сучасного життя, досвід участі у творчому та громадському житті.
  • дати точну відповідь на питання з художньої культури.

 


 

 

 

 

 

ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «ВИДОВИЩНО-ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ЗАХОДИ»

11 КЛАСІВ

Екзамен зі спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи» складається з творчого конкурсу та співбесіди.

Метою вступного випробування є виявлення у абітурієнтів творчих можливостей оволодівати основною професійною освітньою програмою зі спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності», спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи».

Для творчого конкурсу абітурієнт повинен:

  • виявлення творчих можливостей абітурієнта (прочитати напам’ять вірш, байку, уривок з прози)
  • виконати сценічний етюд
  • представити сценарій ВТЗ і зробити усний аналіз сценарію.
  • відповісти на питання з художньої культури (в обсязі шкільної програми).

При співбесіді абітурієнт повинен виявити знання з питань теорії та історії театрального мистецтва, історії українських свят і обрядів, історії розвитку видовищно-театралізованих заходів, творів української та світової драматургії.

Основні завдання вступного випробування:

  • літературні твори виконуються на пам'ять і відрізняються один від одного змістом і жанром, що дає можливість екзаменаторам об'єктивно виявити здібності абітурієнта і зрозуміти його творчий діапазон;
  • вибрані для творчого конкурсу твори мають бути невеликими за розміром;
  • Виконання сценічного етюду можу бути як домашнім завданням, тобто придуманим заздалегідь, так і на запропоновану тему екзаменаторами під час творчого конкурсу.
  • При проведенні аналізу сценарію визначається тема, ідея, формулюється обґрунтування вибору сценарію, творче бачення втілення сценарію на сценічному майданчику, уміння подати ідею сценарію в образній формі, уміння сформулювати надзавдання майбутнього заходу.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

  • здібність розкривати основну думку літературного твору через емоційно-образне рішення і систему виражальних засобів;
  • виразність інтонування, присутність «бачення», уміння змінювати голосові характеристики в залежності від задач або образу;
  • фізична пластичність, відчуття ритму, виразність жесту, пластики і міміки, уміння створити образ пластичного, імпровізаційність;
  • уміння побудови дії на сцені, точність виконання акторської задачі, можливість акторської імпровізації, органічне відчуття себе у запропонованих обставинах, точне виконання оцінки на подію, логіка дії на сцені, яка передає основний смисл етюду;
  • уміння аналізувати літературний сценарій з позиції режисера постановника;
  • виявлення здібностей до асоціативно-образного мислення;
  • конкретність режисерського бачення і здібність розкривати основну думку твору через емоційно-образне рішення;
  • загальнокультурний рівень: рівень зовнішньої культури, широта світогляду у галузі культури і мистецтва, обізнаність у найбільш актуальних питаннях сучасного життя, досвід участі у творчому та громадському житті.
  • дати точну відповідь на питання з художньої культури.
Меню сайта
Новини
Пошук
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Соціальні мережі
Слайдшоу