|
Видовищно-театралізовані заходи
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «ВИДОВИЩНО-ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ЗАХОДИ»
9 КЛАСІВ
Екзамен зі спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи» складається з творчого конкурсу та співбесіди.
Метою вступного випробування є виявлення у абітурієнтів творчих можливостей оволодівати основною професійною освітньою програмою зі спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності», спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи».
Для творчого конкурсу абітурієнт повинен:
- виявлення творчих можливостей абітурієнта (прочитати напам’ять вірш, байку, уривок з прози)
- виконати сценічний етюд.
- відповісти на питання з художньої культури (в обсязі шкільної програми).
При співбесіді абітурієнт повинен виявити знання з питань теорії та історії театрального мистецтва, історії українських свят і обрядів, історії розвитку видовищно-театралізованих заходів, творів української та світової драматургії.
Основні завдання вступного випробування:
- літературні твори виконуються на пам'ять і відрізняються один від одного змістом і жанром, що дає можливість екзаменаторам об'єктивно виявити здібності абітурієнта і зрозуміти його творчий діапазон;
- вибрані для творчого конкурсу твори мають бути невеликими за розміром;
- Виконання сценічного етюду можу бути як домашнім завданням, тобто придуманим заздалегідь, так і на запропоновану тему екзаменаторами під час творчого конкурсу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- здібність розкривати основну думку літературного твору через емоційно-образне рішення і систему виражальних засобів;
- виразність інтонування, присутність «бачення», уміння змінювати голосові характеристики в залежності від задач або образу;
- фізична пластичність, відчуття ритму, виразність жесту, пластики і міміки, уміння створити образ пластичного, імпровізаційність;
- уміння побудови дії на сцені, точність виконання акторської задачі, можливість акторської імпровізації, органічне відчуття себе у запропонованих обставинах, точне виконання оцінки на подію, логіка дії на сцені, яка передає основний смисл етюду;
- загальнокультурний рівень: рівень зовнішньої культури, широта світогляду у галузі культури і мистецтва, обізнаність у найбільш актуальних питаннях сучасного життя, досвід участі у творчому та громадському житті.
- дати точну відповідь на питання з художньої культури.
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ВСТУПНИКІВ
НА СПЕЦІАЛЬНІСТЬ «МЕНЕДЖМЕНТ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ»
СПЕЦІАЛІЗАЦІЯ «ВИДОВИЩНО-ТЕАТРАЛІЗОВАНІ ЗАХОДИ»
11 КЛАСІВ
Екзамен зі спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи» складається з творчого конкурсу та співбесіди.
Метою вступного випробування є виявлення у абітурієнтів творчих можливостей оволодівати основною професійною освітньою програмою зі спеціальності «Менеджмент соціокультурної діяльності», спеціалізації «Видовищно-театралізовані заходи».
Для творчого конкурсу абітурієнт повинен:
- виявлення творчих можливостей абітурієнта (прочитати напам’ять вірш, байку, уривок з прози)
- виконати сценічний етюд
- представити сценарій ВТЗ і зробити усний аналіз сценарію.
- відповісти на питання з художньої культури (в обсязі шкільної програми).
При співбесіді абітурієнт повинен виявити знання з питань теорії та історії театрального мистецтва, історії українських свят і обрядів, історії розвитку видовищно-театралізованих заходів, творів української та світової драматургії.
Основні завдання вступного випробування:
- літературні твори виконуються на пам'ять і відрізняються один від одного змістом і жанром, що дає можливість екзаменаторам об'єктивно виявити здібності абітурієнта і зрозуміти його творчий діапазон;
- вибрані для творчого конкурсу твори мають бути невеликими за розміром;
- Виконання сценічного етюду можу бути як домашнім завданням, тобто придуманим заздалегідь, так і на запропоновану тему екзаменаторами під час творчого конкурсу.
- При проведенні аналізу сценарію визначається тема, ідея, формулюється обґрунтування вибору сценарію, творче бачення втілення сценарію на сценічному майданчику, уміння подати ідею сценарію в образній формі, уміння сформулювати надзавдання майбутнього заходу.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ
- здібність розкривати основну думку літературного твору через емоційно-образне рішення і систему виражальних засобів;
- виразність інтонування, присутність «бачення», уміння змінювати голосові характеристики в залежності від задач або образу;
- фізична пластичність, відчуття ритму, виразність жесту, пластики і міміки, уміння створити образ пластичного, імпровізаційність;
- уміння побудови дії на сцені, точність виконання акторської задачі, можливість акторської імпровізації, органічне відчуття себе у запропонованих обставинах, точне виконання оцінки на подію, логіка дії на сцені, яка передає основний смисл етюду;
- уміння аналізувати літературний сценарій з позиції режисера постановника;
- виявлення здібностей до асоціативно-образного мислення;
- конкретність режисерського бачення і здібність розкривати основну думку твору через емоційно-образне рішення;
- загальнокультурний рівень: рівень зовнішньої культури, широта світогляду у галузі культури і мистецтва, обізнаність у найбільш актуальних питаннях сучасного життя, досвід участі у творчому та громадському житті.
- дати точну відповідь на питання з художньої культури.
|
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
Календар
« Березень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|